Akceptowalne struktury dokumentów elektronicznych oraz rodzaje informatycznych nośników danych


Urząd przyjmuje dokumenty elektroniczne na nośnikach danych umożliwiających dopisanie Urzędowego Poświadczenia Odbioru (UPO). Dokumenty można dostarczać w godzinach pracy Urzędu. Dokumenty można przesyłać także na adres poczty elektronicznej gmina@czernichow.com.pl, przy czym maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami nie może przekroczyć 10 MB.

Akceptowalne nośniki danych:

  1. Płyta CD-R, CD-RW (z możliwością nagrania lub dogrania - płyta wielosesyjna),
  2. Płyta DVD-R, DVD-RW(+ -), DVD-RAM (z możliwością nagrania lub dogrania - płyta wielosesyjna),
  3. PenDrive USB,

Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu celem wszczęcia postępowania:

  1. Dokumenty elektroniczne podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie XADES, CMS.
  2. Akceptowalne formaty załączników to: DOC, DOCX, RTF, ODT, XML, XLS, XLSX, ODS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PNG, SVG, PDF, ZIP, RAR, TAR, GZ.
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 10 MB.
  4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Informacja wytworzona przez:
Łukasz Fiołek
email: fiolek@czernichow.com.pl tel.:33 866 13 25 fax: 33 866 12 87
, w dniu:  02‑10‑2015 11:44:32
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Łukasz Fiołek
email: fiolek@czernichow.com.pl tel.:33 866 13 25 fax: 33 866 12 87
, w dniu:  02‑10‑2015 11:44:32
Data ostatniej aktualizacji:
02‑10‑2015 11:54:08
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie