Akceptowalne struktury dokumentów elektronicznych oraz rodzaje informatycznych nośników danych
Urząd przyjmuje dokumenty elektroniczne na nośnikach danych umożliwiających dopisanie Urzędowego Poświadczenia Odbioru (UPO). Dokumenty można dostarczać w godzinach pracy Urzędu. Dokumenty można przesyłać także na adres poczty elektronicznej gmina@czernichow.com.pl, przy czym maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami nie może przekroczyć 10 MB.
Akceptowalne nośniki danych:
- Płyta CD-R, CD-RW (z możliwością nagrania lub dogrania - płyta wielosesyjna),
- Płyta DVD-R, DVD-RW(+ -), DVD-RAM (z możliwością nagrania lub dogrania - płyta wielosesyjna),
- PenDrive USB,
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu celem wszczęcia postępowania:
- Dokumenty elektroniczne podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie XADES, CMS.
- Akceptowalne formaty załączników to: DOC, DOCX, RTF, ODT, XML, XLS, XLSX, ODS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PNG, SVG, PDF, ZIP, RAR, TAR, GZ.
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 10 MB.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
email: fiolek@czernichow.com.pl tel.:33 866 13 25 fax: 33 866 12 87 , w dniu: 02‑10‑2015 11:44:32
email: fiolek@czernichow.com.pl tel.:33 866 13 25 fax: 33 866 12 87 , w dniu: 02‑10‑2015 11:44:32
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|