Sekretarz Gminy Czernichów


Bogusława BIAŁKA

 

Przyjmuje interesantów w godzinach pracy urzędu - tel. 33 860 93 21

 

Kompetencje i zadania Sekretarza Gminy:

  1. Sprawowanie w imieniu Wójta funkcji Kierownika Administracyjnego Urzędu Gminy.
  2. Zapewnianie sprawnego funkcjonowania urzędu poprzez właściwą organizację pracy urzędu oraz nadzór nad terminowością wykonywanych zadań.
  3. Opracowywanie projektu Regulaminu Organizacyjnego Urzędu oraz uaktualnianie go w miarę potrzeby.
  4. Sporządzanie zakresów czynności oraz odpowiedzialności dla poszczególnych stanowisk i dokonywanie podziału zadań pomiędzy pracowników urzędu.
  5. Rozstrzyganie sporów kompetencyjnych miedzy pracownikami.
  6. Przedstawianie Wójtowi propozycji powierzenia określonych czynności pracownikom, a w szczególności tych, których w dniu opracowania regulaminu nie powierzono nikomu i których konieczność wykonania nastąpi w czasie późniejszym.
  7. Dbanie o podnoszenie kwalifikacji pracowników.
  8. Nadzorowanie czasu pracy pracowników.
  9. Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy.
  10. Przyjmowanie pism sądowych i prokuratorskich w wypadku niemożności doręczenia ich adresatowi w miejscu zamieszkania.
  11. Sprawuje bezpośredni nadzór nad działalnością:
  • stanowiska ds. kultury, sportu i promocji,
  • stanowiska ds. kadr,
  • stanowiska ds. organizacyjno kancelaryjnych,
  • BHP,
  • stanowisk obsługi.

12. Przygotowywanie materiałów promujących gminę oraz zajmowanie się ich dystrybucją.

Informacja wytworzona przez:
Łukasz Fiołek
email: fiolek@czernichow.com.pl tel.:33 866 13 25 fax: 33 866 12 87
, w dniu:  12‑02‑2009 13:01:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Hodur
email: akmiecik@finn.pl tel.:kamil.marszal
, w dniu:  12‑02‑2009 13:01:00
Data ostatniej aktualizacji:
18‑07‑2023 09:15:42
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie